Huomionosoitukset

Suomen Sisätautilääkärien Yhdistys ry. jakaa vuositain huomionosoituksia yhdistyksen jäsenille. Tarkemmat esittelyt sekä aiemmat huomionosoitusten saajat ohessa.

Pro Medicina Interna -palkinto jaetaan huomattavasta työstä sisätautien alalla ja se myönnettiin ensimmäisen kerran vuonna 1998. Palkinto jaetaan parillisina vuosina.

Esko Nikkilä -luento on tieteellinen huomionosoitus työstä sydän- ja verisuonisairauksien alalla. Esko Nikkilä -luennoitsijan valitsee Suomalainen Lääkäriseura Duodecimin valitsema asiantuntijaneuvosto.

Yhdistys valitsee kunniajäsenikseen jäseniä, jotka ovat vaikuttaneet yhdistyksen toimintaan merkittävällä tavalla.

Huomionosoitusehdotuksia voi esittää hallituksen puheenjohtajalle tai sihteerille. Yhteystiedot löydätte täältä